MOON & MY FEELING
MOON & MY FEELING
حقم نیست

این ها  از چه شکایت می کنند؟!

ببینم این ها نگرانی های مرا هم دارند؟

این ها چیزی از محدودیت می دانند؟

می دانند کنترل غریزه ای کنترل ناپذیر یعنی چه؟

نه....آن ها نمی دانند....

چگونه تو را در آغوش بگیرم بدون ترس...بدون دقت...

چگونه دستانت را لمس کنم وقتی خوب میدانم چقدر قدرتم دردآور است...

چگونه در کنارت قدم بزنم وقتی عطش در من فریاد می زند...

چگونه عاشقت بمانم هنگامی که می دانم چه هستم...و چه توانایی هایی دارم...

خوشا به حالتان انسان ها...

مگر می شود چشمانم را به رویت ببندم و حواسم به حضورت نباشد؟...

من می دانم چقدر برایت خطرناکم...اما قلبم هم مگر می فهمد؟...

کارهای انسانی می کند...

و می داند که من دیگر فرصت انسان بودن را ندارم...

                                                                     عاشقی می کند...

نمی فهمد موجود شب بودن یعنی چه...

نمی فهمد...

نزدیک می شود اما غریزه ام حمله ور می شود...عطش می آورد خون گرمت...

من تشنه میشوم...ماهیتم ترسناک است...تو ظریفی...

نمی توانم خودخواهی کنم...تو ظریفی...

در برابرم ظریف و شکننده ای...

من چه کنم؟!

دوباره فاصله می گیرم...

من گیر کرده ام بین احساس و ماهیت...

بین بودن و فاصله گرفتن...

من به تو آسیب خواهم زد...و بی تو آسیب خواهم دید...

من درد کشیدن را انتخاب می کنم...                         تو ظریفی....

دور می مانم...چشمانم را محکوم به کور بودن می کنم...قلبم را خفه می کنم...و علاقه ام را سرکوب...

من در نبودت له می شوم...اما...

نمی گذارم تو کوچک ترین دردی را بپذیری...نمی گذارم...

چون این سرنوشت حقت نیست...من درنده ام تو چرا دیگر باید درد بکشی؟...

خودخواهی من حق ظرافت و زیباییت نیست...نمی گذارم اشک بریزی...

تو آرام باش...لبخند بزن...

من سنگینی دنیای تاریکم را روی شانه های نحیفت نمی گذارم...

خودم تحمل می کنم...خودم رنج می کشم... اما تو نه....

تو آرام زندگی کن...من فقط همین را می خواهم...

خوشبخت باش...


نظرات شما عزیزان:

Sahel
ساعت21:54---27 مهر 1394
به راستی که عشق بی درد و غم رویایی بیش نیست...
پاسخ:درسته...اما شاید گاهی هم باید نرسید!...


مهدی افشارزاده
ساعت12:54---28 شهريور 1394

عاشقی که آخرش پشیمونی نداشته باشه ، فک کنم رویایست



آقای خاص
ساعت19:41---21 شهريور 1394
بعضی وقتا فکر میکنیم لیاقت نفر مقابل رو نداریم... ولی یهو پرده ها میوفتن و معلوم میشه اصلا ما کجا و اون کجا... بعضی وقتا فاصله گرفتن به نفع خودمونه...
پاسخ:شاید این درست باشه ولی مطمئنن آسون نیست...


ghazal
ساعت18:14---8 شهريور 1394
عالی بود عزیزم. اینکه میشه فهمیدم آنها فقط میتونن اینجوری فکر کنن خیلی درد آوره

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





asal | شنبه 7 شهريور 1394برچسب:, |
About

لمس تاریکی جرئت می خواهد...!

Email | Profile
Design
Categories
Authors
Archive
Links
Other

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 39
بازدید دیروز : 31
بازدید هفته : 72
بازدید ماه : 70
بازدید کل : 3182
تعداد مطالب : 72
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1